A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

Első Gymkhana verseny Magyarországon

Ma kivételesen Gymkhanauták tették hangossá és füstössé a tököli repteret. Lezajlott az első magyarországi, szinkronpályás verseny, és a rossz idő ellenére sokan voltak szemtanúi az eseménynek. Hideg szélben, esőtől rettegve vágtunk neki a napnak, de a látvány feledtette velünk minden bajunkat, hiszen a pilóták szemgyönyörködtetően terelgették gépeiket a pályán. A tegnapi edzésen láthatóan jobban begyakorolták a nyomvonalat, mint az első edzésen, ma már nem volt térkép-nézegetés vagy eltévedés a bóják közt.

Gymkhana

A mezőny színesnek sajnos nem mondható egyelőre, BMW-Ford csatákról beszélhetünk, illetve a két fiatalkorú versenyző Mercedeseket terelget, de ahogy a driftben is, idővel ez változik majd, Mester János a nyitott M3 pilótája ma meg is említette a márkaváltás lehetőségét. A driftről ismert autókon kívül egy régi 5-ös bömbi és a Marlboro mintás Sierra tűnt fel, mindketten szépen lavíroztak a pályán.

A depó mellett más izgalmakat is talált az ember. A Carstyling forgószínpada itt is jelen volt, akárcsak a legutóbbi driften, illetve évek óta a gyorsulási versenyeken. Gyönyörű tuningautók és fantasztikus hifi-installációk gyönyörködtettek minden nézelődőt. Hangnyomás- és autószépség-verseny várta a nevezőket és az érdeklődőket, mindkettőre komoly mezőny gyűlt össze.

Gymkhana 2011

A kvalifikációk és a döntők közé befért két betétprogram is, nevezetesen a gymkhana-taxi és a gumiégető verseny. Úgy vélem mindkét név magáért beszél, a taxizás során bárki átélheti az új sportág élményét az anyósról, míg a gumiégetés során defektig kell gyártani a füstöt. Utóbbiban Zahuczki Zsolt, azaz Zacc győzött, méghozzá fantasztikus műsort adva a nézőknek. Az 50 ezer forintos fődíjért, és még inkább a nézők öröméért egy hátsó lököst, egy küszöböt és majdnem két felnit áldozott fel az orrunk előtt. A show fénypontjaként méteres lángokat lövellt a kipufogóból.

Ezek után a gymkhana folytatódott, méghozzá a Top8 döntőkkel, profi és amatőr kategóriában. Bár nem nyert, a legkiemelkedőbb teljesítményt mégis Jász Attila, azaz Jatis nyújtotta, aki fék- és kormányszervó nélkül menetelt a második helyig az amatőrök közt. Az amatőröknél a legjobban a 17 éves Ámon Olivér teljesített a már jól ismert bálnamercivel, illetve aki még nem ismerné, hamarosan fogja, hiszen minden eseményen kiemelkedően teljesít, ahol csak megjelenik. A harmadik helyen Turcsik Péter, más néven Turmur esett be a Ladával, szerencsére ma már négy keréken, tegnap ugyanis egyet elhagyott menet közben.

Gymkhana 2011

A profiknál is komoly küzdelem zajlott a dobogóért, aminek legfelső fokát Mester János hódította meg a tető nélküli BMW-vel (halkan jegyzem meg, hogy talán mégse kéne lecserélni). A második helyen a gumiégetők királya, Zacc végzett, hát bizony nem csak egy helyben tudja taposni a gázt a fehér bömbinek. Tóth Géza a sportágalapító futamon aratott győzelme után most a harmadik helyre kényszerült, de biztos vagyok benne, hogy legközelebb kamatostul vág vissza.

Gymkhana 2011

Ennyi volt hát a sportágpremier, a szinkronpálya jó, a pilóták rohamosan tanulnak bele a sportba és akit egy kis szellő eltántorított az szégyellje magát, és már most írja be a naptárba a következő versenyt, mert ezt kár kihagyni.

Gymkhana 2011

A teljes verseny végeredménye letölthető innen.

Képek videók forrása: ports.hu
az írás forrása: photowheel.hu

-> 2011 Magyarország első Gymkhana képek videók Tököl <-

Comments are closed.